2012. december 25., kedd

Szenteste Erasmus módra :)

Mindenkinek otthonra
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánunk!

Bár itt nem ünnepelnek karácsonyt, tegnap azért egy kicsit tettünk róla, hogy együtt ünnepeljünk az Erasmusosokkal. Többféle kaja volt amit különböző kis csapatok csináltak. :) Lengyelek két csapata, ukránok és mi. Minden nagyon finom volt, végre normálisan étkeztünk. :) Volt egy kis "karácsonyfánk" is. :) ami annyit tesz, hogy a fiúk letéptek egy ágat a fenyőfáról. :D
A legjobban Judittal a párolt káposztának örültünk....2 hónapja káposztát akarok enni normálisan elkészítve... nagyon jó volt. :)
majdnem kész :)

kis karácsony :)

Meghívtuk Teslimet és Ömert, hogy tartsanak velünk a vacsorán mivel sokat segítettek.

Vacsora előtt lengyel hagyomány szerint ostyát ettünk és mindenkinek jót kívántunk, majd a szomszédunk imádságot olvasott fel.
Vacsora után pedig ajándékozás következett, mint a suliban névhúzás szerint ment. :)
Engem a lengyel Adrian húzott én meg Őt. :) Nagyon kedves volt tőle, hogy a csomagolásra magyarul ráírta, hogy Boldog Karácsonyt Barbara! :) Egyébként török teáscsészét kaptam aminek örültem meg nem tudom, hogy mi a neve édességet. :)
Boldog Karácsonyt! Barbara ;-)

Judit egy szép nagy pisztáciás díszdobozt kapott. :)
Teslime is meglepett mindenkit egy kis zselés gyertyával. :)
 
Én nagyon örültem neki, hogy otthonról is várt egy kis ajándék, boríték és még a facebookon is üzentek nekem a Kránitz lányok :))
Anett, Ivett, Kitti :))
Ezekkel együtt lett szép az esténk, nagyon jól telt a szentesténk lengyel és magyar karácsonyi dalokat hallgatva. :)

u.i.: holnap indulunk Adanába majd csütörtökön tovább Ciprusra és jan. 4-én térünk vissza. Ciprus után már csak két hét és otthon vagyunk! :)

Puszik és ölelések mindenkinek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése