2012. december 31., hétfő

B.Ú.É.K. 2013

Mindenkinek otthonra
Boldog Új Évet Kívánunk!

Még pár nap mesélése következik karácsony előttről későbbi bejegyzésben pedig Ciprusról :)

2012.12.19
Buliba készültünk szerdán. :)
Mivel mindenki bemondta az unalmast, csak Judit és én indultunk neki. Elsőnek Volkan-hoz mentünk mint már említettem grúziai de itt él törökben és Konyában tanul. Egy másik szintén grúz haverja, Onur is velünk tartott, aki egy idióta de teljesen jó értelemben…:D
Grúz fehér bort ittunk Judittal, a fiúk vodkáztak, közben végre normális csatornákon, normális zenét hallgattunk. ;)
Majd eljött az idő, hogy induljunk az egyetlen bulihelyre az Infernoba. :) Taxival mentünk Onur a haverja jött értünk.
Az Infernonál Volkan ment előre üdvözölték egymást valakivel majd fizetés nélkül mentek be velünk pedig közölték, hogy ez a szerencse napunk ingyen bemehetünk mi is mert Volkannal vagyunk….
Bent kötelezően le kell adni a kabátot (jó pénzért) de mivel Volkannal voltunk nem muszáj ha nem szeretnénk…
Az Infernoba helyet kell foglalni még az állót is, minden helynek különböző ára van. Ahol mi ültünk az kényelmes volt és pont a táncparkett előtt (ennek az ára nem kevés). Vodka-Red Bullt ittunk mikor elfogyott jöttek és újratöltötték poharunkat...pedig én is megtudom keverni magamnak ám :D
Elég sokat táncoltunk majd 3 körül indultunk Volkanhoz, előtte még elugrottunk enni aztán Volkannal aludtunk mivel éjjel nem mehetünk vissza a koliba…
Volkan, Judit, én

én, Onur, Judit

Másnap felkelés után csináltak nekünk reggelit majd délután visszamentünk a koliba. :)

2012.12.21. – péntek

Damiannak (lengyel) volt búcsúpartija mert hazament karácsony előtt és már nem jön vissza. TV szobában tartottuk az egészet. Első körben beszélgettünk majd áttértünk a táncra is 3 kor fejeződött be a mulatság. :)
Még a buli előtt búcsúztattuk Rosat aki karácsonyi időszakra hazament spanyolba. :)
Damian, zöldben mellettem Ő ment haza..
Szombat, vasárnap nem igazán volt semmi érdekes, aztán hétfő ugye Szenteste amiről már írtam később pedig jön a karácsony napja és ciprusi élmények! :)

Puszikák

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése