2012. október 18., csütörtök

Red Bull Party, Alanya, egyebek :)

Judit

Szóval nem is tudom, honnan folytassam, összecsúsznak a napok…pedig olyan sok minden nem ér minket, mintha otthon lennénk :) Múlt héten minden nap elterveztük, hogy megcsináljuk a házinkat, majd ma..majd ma mondogattuk, aztán elérkezett a csütörtök este..és még mindig nem csináltuk meg, mert mikor végre nekiálltunk volna, meghívást kaptunk egy partira..természetesen a partit választottuk :) Akkor vettünk először itt alkoholt, egy üveg borért fizettünk több mint 2700 forintot..kicsit drága mulatság volt. 3-4 srác szervezte a bulit, ők a Red Bullnál dolgoznak, így egész este a Red Bull ingyen volt :) A lakásuk nagyon modern, angol wc-vel, ízlésesen berendezve…A buli jól sikerült, csak korán vissza kellett jönni a koliba, a szabályok miatt, meg másnap reggel indultunk Alanyába…
Erasmus csapat és a vendéglátók :)
Adrian, Barbi, Rosa, Mateusz, én, Cristina, Lukasz :)
Rosa, Cristina, Barbi, én
Még aznap éjjel (pénteken) felköszöntöttek a spanyol lányok, így nem sikerült korán ágyba kerülni….Reggel nem voltunk épp fittek, de a buszon várt ránk a Red Bull.
A út Alanyáig szörnyű volt, én aki kifejezetten utálom a buszos utakat..bár gyógyszerrel sikerült leszedálnom magam, még oda nem értünk :) A busz kicsi volt, Törökországban megengedett a buszon dohányozni…gondolhatjátok milyen jó volt az út….főleg emelkedőknek felfelé, mikor haladtunk 10km/h-val…
A lényeg a lényeg, hogy odaértünk….A lelkem egyből felszabadult,mikor végre megláttam a tengert és sehol nem voltak hegyek….A hotellal meg voltam elégedve, meg mindennel…


 

kilátás a teraszunkról :)
 
 
a fehér épületben várt minket a svédasztal :)
Kipakoltunk és egyből mentünk a strandra :) A tenger bár nem volt valami tiszta, de a víz meleg volt… Fürdés után mentünk a bárba, kikértünk egy pohár bort és indultunk fel a szobába, mikor a liftnél találkoztunk a Red Bullos fiúkkal, akik utánunk jöttek, mivel előző este megígérték, hogy csatlakozni fognak hozzánk :) Bár nem gondoltuk, hogy be is tartják… Végre vacsorára normális ételt ehettünk, utána pedig felkészültünk a szülinapi partimra….
 
 

 
 Busszal közösen mentünk a szórakozóhelyre, ahol az italok nagyon-nagyon drágák voltak…de hát ez van/ volt…Jól éreztük magunkat, táncoltunk és sok képpel örökítettük meg a pillanatot…
Barbi, Cristina, Matesusz, Rosa

Barbi, én, Lukasz, Damian, Osman, Cristina, Rosa, Mert
Másnap a reggelit lekéstük, ebédre viszont odaértünk :) Annyi választék volt, hogy hirtelen azt sem tudtam eldönteni, mit is egyek….bár túlzásba egyik nap sem vittem, mivel a desszertek abszolút nem ízlettek, mindegyik műanyag volt és nagyon zsíros….
Ebéd után egyből mentünk a tengerpartra és úsztunk, napoztunk sokat, még akkora ereje volt a napnak, hogy barnábban jöttünk vissza :) 
A strand után elmentem szaunázni….ami ott volt nem kívánom senkinek…Egyedül voltam meztelen egy törölköző alatt, mivel otthon mi így használjuk a szaunát, otthon be sem engednek bikinibe a baktériumok miatt…Nem volt kellemes egy csomó török emberkével osztozni a szaunán, úgy hogy szorítottam magamon a törölközőt :) de leszámítva ezt a kellemetlenséget, élveztem…Láttam ott igazi török fürdőt a szauna mellett, kérdezték ki akarom e próbálni, hát egyből nemet mondtam, mikor benéztem oda…nem akarok hazamenni valami jó kis török fertőzéssel, szerintem az én szervezetem erre nem készült fel….

Szombat este én hamar feladtam, 11-kor elvonultam a szobába és pihentem. Viszont másnap reggel úszással kezdtem a napot, utána reggeli, összepakolás, ebéd….A többiek kitalálták, hogy elmennék még hajókázni hazaindulás előtt. Mi és a spanyol lányok úgy döntöttünk, hogy kihagyjuk, mivel én amúgy is rosszul vagyok a ringó hajókon….Addig mi vártunk rájuk…utána pedig elkezdődött a kínszenvedés hazafelé…Este 10 után vissza is értünk a koliba…

Zárásként: nagyon nagyon jó volt az Alanyai kirándulás…maradtunk volna még, viszont a házi feladatunkat is meg kellett csinálnunk és a pénzünk is véges így egyértelmű volt, hogy  nem maradunk tovább…

Azóta felszerelkeztünk konyhai felszerelésekkel, és keddtől fogva minden nap gyakoroljuk a főzőtudományunkat, ami elég hiányos, de az ember akar akkor tud…Tegnap olyan ételt készítettem, amit előtte még soha nem csináltam és nagyon jól sikerült, meginvitáltam rá az új török barátaimat is, akiknek szintén elnyerte a tetszését :)

Most abba is hagyom mert kifogytam a szavakból, ha meg folytatnám, akkor ti unnátok meg…

Zárás zárásként azért megosztom veletek a nap jó hírét, hogy beszéltem tegnap a lengyel diákokkal és megbeszéltük, hogy veszünk 150 líráért bérletet az uszodába (3 hónapos), szóval jövő héttől minden nap el szeretnék járni úszni, szaunázni, edzeni. :) Bár amit eltervezek itt, az általában nem úgy sikerül, de tudom magamról ha már egyszer pénzt fogok költeni erre, akkor még ha fáradt is leszek, akkor is elmegyek, hogy ne feleslegesen szórjam a pénzt….Mire hazamegyek remélhetőleg bomba formában leszek. :)

Barbi:

Alanyai útról
A busz tényleg baromi kényelmetlen volt, a térdem már úgy fájt az út végére, na meg miután visszaértünk még hétfőn is fájt… El sem tudom képzelni, hogy a majdnem 2 méter magas srácoknak, hogy fért el a hosszú lábuk :D

A hotelünk szép volt. 3 nap 23.000 Ft volt ami tartalmazta a buszt, svédasztalos reggelit- ebédet-vacsorát és egész nap ingyen italt. :)

Pénteki parti jó volt, aminek az eredménye a már leírt elaludtuk a reggelit. :) Ja a pénteki nap vicce, hogy Mateusz nem tud úszni :D Hát ezt nem akartuk elhinni, mi mondtuk, hogy segítünk neki de nem igényelte az ingyen órákat :D
buli előtt :)
Szombaton mikor fürödtünk a tengerbe a spanyol csajok csak feküdtek a napozóágyon és az egyik farmerba!!!! Nem hiszem el…..értem én, hogy nekik másfél órára van busszal a tenger, meg a nyár 1 hónapját ott töltötték de könyörgöm :D Állandóan a medencébe akartak menni de hamar rávettük őket, hogy medence mindenhol van de tenger nincs..főleg nekünk :D Legalább Cristina bejött egy kicsit a vízbe.
láthatjátok farmer!
Critinával
Este nem mentünk bulizni csak a medencénél ücsörögtünk és iszogattunk. Judit ugye hamar feladta a szolgálatot de én még maradtam. Spanyol lányok nagyon belejöttek a vodkázásba :D Lengyelek csak húzták őket azzal a kérdéssel, hogy What’s the time? a válasz Cristinától: Vodka time! :D másnap találkoztam Tomekkel amikor vizet töltöttem magamnak kérdeztem is, hogy mi történt, hogy nem vodka time van hanem water time :D Jó volt az előző este..:P

Én elbeszélgettem Lukasszal. Ő volt már Magyarországon és dicsérte a gulyásunkat, pár szót még tud is, megkérdezte mi is a vezetéknevem, mondtam, hogy Bán erre mondta, hogy mint a bánat :D szóval tényleg ismer jó pár szót. Imádja a Tokaji bort, Budapestet gyönyörűnek tartja :) volt már Balatonfüreden is :) viccesnek tartja, hogy senki nem tudja kimondani, hogy Hungary :D mondtam szerintem ez nem vicces, legalábbis egy idő után. :D

Ohh viszont mikor kimentem lefényképezni a tájat a közös erkélyre, kijött egy idősebb férfi, meg is lepődött, hogy ott talált, aztán mondta, hogy ne nézzem idiótának de a gyerekének szeretne felvenni egy videót és elakarja küldeni neki. Megkérdezte, hogy honnan jöttem és mikor mondtam, hogy Hungary, elismételte utánam HELYESEN! :D és közölte, hogy járt már nálunk mikor 7-8 éves volt Balatonalmádiba, egyébként pedig Németországban él. Megemlítettem neki, hogy a törökök nem tudják kimondani az országunk nevét és ezen Ő is meglepődött és nem értette miért :D 

Rosa és Lukasz ping-pong partizott egyet én voltam a bíró :D mind a hárman „profin” űzzük ezt a sportot szóval saját szabályok szerint ment az egész :D
Kitalálták a többiek, hogy menjünk le a partra és karaokezni..én ehhez már túl fáradt voltam, így a lefekvés mellett döntöttem. Bár Lukasz mondta, hogy van egy magyar szám, de nem tudja kiejteni, hogy milyen hajú lány, egyből rávágtam, hogy gyöngyhajú lány? azt mondta igen és ez nagyon híres a lengyeleknél és elénekelhetném…:D na itt vált biztossá, hogy én megyek aludni :D
Mivel Lukasznak volt laptopja (ami kell a karaokehoz) ezért vele indultam el a szobám felé mikor mondta, hogy van egy rövidebb út..?? felmentünk a 4-re lifttel (ezt a liftet még sosem láttam) végigmentünk egy folyosón ott átléptünk egy nyitott ablakon és a 3-on voltunk :D trükkös :D

Vasárnap
Reggel Judittal még lementünk a partra pár fénykép erejéig. :)
 
 
HUNGRY!!!! :))))
ha valaki tudja mi ez szóljon ;)
 

Gyors kijelentkezés a hotelből de mivel volt karszalagunk még elmentünk ebédelni :D aztán amit már Judit említett a többiek elmentek hajókázni mi meg vásárolgattunk szuveníreket Alanyába.

Nagyon jól éreztük magunkat, semmi kedvünk nem volt visszajönni ide…de ez normális.
Ahh és végre normálisan étkeztünk :) bár az desszertek ritka rosszak voltak…..
Láttunk tevéket én mondtam, hogy egy kép erejéig felülök egyre az holt biztos de persze később sose láttunk..:(

Kedden elmentünk egy hatalmas bazárba…rengeteg (büdös) ember, tipikusan mindenki ordít, hogy hozzá menjünk. Én egyet Judit pedig kettő táskát gyűjtött be. Amúgy nagyon durván hamisítják a dolgokat... :D Vettünk edény meg serpenyőt így én tudományomnak megfelelően csináltam eddig csirkét tésztát és palacsintát :D Anyucikám büszke lehetsz rám! :)

Ohh még nem is említettük, (nehezen hisz most dőlt el :D) *dobpergés* hogy dec. 6-9-ig Isztambulba leszünk a spanyol csajokkal :) Oldalt ki is tettem egy visszaszámlálót! :)
A hotelünk 37,5 euróba kerül fejenként 3 éjszakára. Elég jó ár ez Isztambulhoz képest, reggeli tartalmaz az ár és közel van több látnivalóhoz. :) Repjegy pedig ode-vissza 48 euró. :)

u.i.: Judit napi bókja: „A spanyol csajok még nálad is lustábbak” :D de tényleg! Hihetetlenek…egész nap alszanak és esznek. Átmentünk, hogy akkor foglaljuk le a repjegyeket de a válasz, hogy jajj épp szieszta idejük van….azt is megmondták, hogy egész decemberben aludni akarnak…:D minden reggel 10-kor találkozunk elvileg de állandóan késnek és akkor mondják siessünk az órára….:D na jól van ennyit róluk..tényleg ennyire lusta még én sem vagyok..:D

u.i. 2: több kajás kép lenne, főleg a svédasztalos dolgokról, hogyha a telefonunk nem lenne megőrülve mert néha eltűnnek a képek róla és nem tudjuk hova…Juditnak is nekem is…

Puszik otthonra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése